CITROEN TRACTION AVANT 11B

Gangsteru auto Citroën Traction Avant 

1934.gada 18.aprīlī, tika prezentēts 7A kā pirmais Citroën Traction Avant sērijas automobilis. Šis modelis ieguva lielu popularitāti un milzu interesi auto inženieru vidū. Francijas autoražotājs Citroën kā viens no pirmajiem Eiropā piedāvāja priekšējās piedziņas modeli. Citroën Traction Avant tiek uzskatīts par modernās autoindustrijas celmlauzi, jo automobiļa aerodinamiskā tērauda virsbūve bija nesoša, kas izpildīja arī rāmja funkciju.

Inženieris André Lefèbvre un dizaineris Flaminio Bertoni perfekti izdomāja un īstenoja kabīnes komplekta iebūvēšanas veidu, zemu automašīnas smaguma centru, ātrumkārbas novietošanu pirms motora un priekšējo piedziņu. Automašīna uzrādīja labu vadāmību un augstu komforta līmeni.

Daudzi Citroën vēsturnieki atzīmē Citroën Traction Avant priekšrocības attiecībā pret tā laika konkurentiem – hidrauliskās bremzes, neatkarīgu riteņu piekari kā arī zobstieņu un zobratu stūri.

Citroen 11 B ražoja no 1934. gada līdz 1957. gadam nemainot to dizainu, tā kā beigās viņas jau bija vecmodīgas, kaut pilnīgi jaunas. Un nevar atšķirt kura gada automašīna ir.

Citroen mērķis bija samazināt mašīnas svaru saglabājot to drošību testos. Testi bija vienkārši - automašīnu nogrūšana no klints. 

Samazinātais svars deva iespēju automašīnas padarīt dinamiskākas un samazināt degvielas patēriņu.

Automašīna Latvijā ievesta 2012. gadā no Francijas

Citroen.jpg

Izlaiduma gads: 1956

Restaurēta: jā

Sēdvietas: 5 

Durvis: 4

Motora tilpums: 1,9 litri

Zirgaspēki: 42